• A+
  • A-
  • A
  • A
  • A

phone ico22 858 20 29 bip

  • 4
  • 2
  • 3

Ewa Sobocka - Dyrektor Poradni 

Absolwentka Wydziału Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła też studia podyplomowe z zakresu logopedii, neurologopedii, oligofrenopedagogiki, zarządzania oświatą i sztuki. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w kierowaniu warszawskimi poradniami psychologiczno-pedagogicznymi. Od 1 września 2016 r. koordynuje i zarządza pracą Poradni w Wilanowie. Prowadzi nadzór merytoryczny i pedagogiczny nad pracownikami. Jest przewodniczącą zespołów orzekających. Od 2007 roku Egzaminator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie. Koordynator Dzielnicowego Centrum do spraw Integracji. W 2020 roku została powołana przez Prezydenta Rafała Trzaskowskiego do Warszawskiej Rady Edukacyjnej. Członek Komisji do Spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Dzielnicy Wilanów.

Anna Leszczyńska - Psycholog, wicedyrektor Poradni

Psycholog dziecięcy, terapeuta w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Ukończyła psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, studia podyplomowe na kierunku Wczesna Interwencja - Pomoc Dziecku i Rodzinie oraz liczne szkolenia i kursy z zakresu terapii małego dziecka. Specjalizuje się w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz wsparciu rodzin dzieci niepełnosprawnych. Prowadzi warsztaty dla rodziców i szkolenia dla specjalistów. Jest certyfikowanym terapeutą metody Growth Through Play System, opartej na relacjach w pracy z dzieckiem autystycznym. Zajmuje się również pomocą psychologiczną dla dzieci w wieku przedszkolnym, u których obserwuje się trudności emocjonalne i społeczne. Wspiera rodziców w budowaniu prawidłowych relacji ze swoimi dziećmi.

Karolina Adamska - Psycholog

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego - zrealizowane dwie specjalizacje: Psychologia Kliniczna Dziecka oraz Terapia Rodzin i Małżeństw. Ukończyła czteroletni kurs psychoterapii oparty na podejściu systemowym i psychodynamicznym, przygotowujący do prowadzenia psychoterapii osób dorosłych i psychoterapii rodzin. Współpracowała z prywatnymi i publicznymi poradniami zdrowia psychicznego, instytucjami oświatowymi i organizacjami pozarządowymi udzielającymi pomoc psychologiczną. Obecnie jej zainteresowania zawodowe są skoncentrowane na prowadzeniu psychoterapii. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji. W Poradni Pedagogiczno-Psychologicznej nr 24 prowadzi konsultacje rodzinne i psychoterapię rodzin oraz konsultacje indywidualne dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym.

Justyna Bohdanowicz- Pedagog specjalny

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Pedagog, pedagog specjalny, tyflopedagog, terapeuta widzenia, andragog. Ukończyła także podyplomowe studia z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i terapii pedagogicznej oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Posiada doświadczenie w pracy z mały dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami - autyzmem, niewidomymi i słabowidzącymi, niepełnosprawnością sprzężoną, zespołami genetycznymi. W poradni zajmuje się diagnozą oraz terapią pedagogiczną dzieci objętych programem wczesnego wspomagania rozwoju.

Agnieszka Dobbek-Szuta - Doradca zawodowy, Psycholog

Absolwentka psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych z doradztwa zawodowego w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie. Członkini Zarządu Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych RP. Nieustannie rozwija swój warsztat pracy uczestnicząc w licznych konferencjach, seminariach i szkoleniach z zakresu diagnozy psychologicznej oraz poradnictwa edukacyjno-zawodowego. Pasjonuje ją praca z ludźmi, zarówno tymi młodszymi, jak i starszymi. Jej misją jest inspirowanie innych do rozwoju oraz motywowanie do osiągania celów życiowych i zawodowych.

Weronika Janiszewska-Dudzień - Pedagog specjalny, terapeuta SI

Pedagog specjalny (oligofrenopedagog), certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej I i II stopnia, terapeuta pedagogiczny. Terapeuta treningów słuchowych metodą prof. A.A. Tomatisa oraz metodą F. Warnkego. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie z nauczaniem języka polskiego. Ukończyła także podyplomowe studia w zakresie terapii pedagogicznej w Instytucie Badań Edukacyjnych oraz kurs Polskiego Języka Migowego „Równość przez komunikację” na poziomie podstawowym A1. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako pedagog specjalny w szkole z oddziałami integracyjnymi także jako terapeuta integracji sensorycznej w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Koordynator zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. W poradni zajmuje się terapią pedagogiczną i diagnozą dzieci objętych programem wczesnego wspomagania rozwoju.

Aleksandra Kaźmieruk - Neurologopeda

Neurologopeda, logopeda, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka od 0 do 6 roku życia, pedagog, terapeuta ręki. Ukończyła Filologię polską ze specjalizacją Logopedia na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, Pedagogikę wczesnoszkolną oraz przedszkolną na Wydziale Pedagogicznym UW. Studia podyplomowe Neurologopedii i WWR w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. W Poradni zajmuje się diagnozą oraz terapią logopedyczną.

Agata Kajkowska- Psycholog

Absolwentka psychologii na Uniwersytetecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Doświadczenie w pracy z dziećmi i rodzicami zdobywała jako psycholog i wychowawca w przedszkolu. Jej głównym zainteresowaniem badawczym jest wpływ rozwodu i emocjonalnego rozpadu rodziny na dobrostan psychiczny dzieci. Stale rozwija swoje kompetencje zawodowe, między innymi uczestnicząc w szkoleniu z terapii bajkami dla dzieci nieśmiałych i lękowych w wieku przedszkolnym. Propagatorka i entuzjastka wychowywania dzieci w nurcie Pozytywnej Dyscypliny.

Anna Kłobukowska - Psycholog

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu o specjalnościach: Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne oraz Psychoterapia zaburzeń psychicznych. Ukończyła studia podyplomowe z ,,Terapii pedagogicznej z edukacją daltońską i elementami systemu Marii Montessori” na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Słuchaczka kursu podstawowego terapii systemowej i członek nadzwyczajny Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej. Współautorka publikacji naukowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako psycholog w przedszkolu, szkole podstawowej i świetlicy środowiskowej. Praktyk metody ,,Dam radę!” i ,,Jestem z Ciebie dumny”, a także realizator Programu ,,Przyjaciele Zippiego”.

Agnieszka Kołodziej - Psycholog

Absolwentka psychologii ze specjalizacją kliniczną Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS oraz filologii angielskiej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Aktualnie w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w podejściu humanistyczno-doświadczeniowym. Ukończyła kursy doskonalące z zakresu prowadzenia diagnozy i udzielania pomocy psychologicznej. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi wieku przedszkolnym i szkolnym, zdobyte w placówkach oświatowych. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci wieku szkolnym oraz udziela konsultacji dla rodziców.

Lidia Kwasowiec - Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej I i II stopnia, terapeuta integracji bilateralnej, terapeuta pedagogiczny, muzykoterapeuta. Absolwentka WSPS (obecnie Akademia Pedagogiki Specjalnej) - kierunek "Wieloprofilowe usprawnianie dzieci z uszkodzeniem systemu nerwowego", Akademii Muzycznej we Wrocławiu na wydziale muzykoterapii. Członek PSTIS i PTIS. Ukończyła Program Integracji Odruchów INPP (program szkolny). W poradni zajmuje się diagnozą i terapią integracji sensorycznej.

Iwona Lipińska - Pedagog

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku oligofrenopedagogika. Ukończyła również pedagogikę szkolną i korekcyjną. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobyła na stanowisku pedagoga specjalnego w warszawskich szkołach z oddziałami integracyjnymi, a także jako właściciel i nauczyciel w  szkole matematyki dla dzieci i młodzieży. W poradni zajmuje się terapią pedagogiczną oraz diagnozą i terapią metodą Warnkego.

Agnieszka Madziar-Perzyńska - Pedagog

Pedagog. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi. Ukończyła liczne kursy z zakresu diagnozy i terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży. W poradni zajmuje się diagnozą umiejętności szkolnych i terapią pedagogiczną.

dr Elżbieta Malec - Psycholog

Psycholog, doktor nauk humanistycznych, absolwentka Wydziału Psychologii oraz Studiów Doktoranckich na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako psycholog w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, w szkołach średnich i przedszkolach oraz jako wykładowca i nauczyciel akademicki w szkołach wyższych. Kompetencje zawodowe poszerzała uczestnicząc w licznych formach doskonalenia zawodowego z zakresu technik diagnostycznych oraz pracy z dziećmi i młodzieżą. Ukończyła kurs zaawansowany Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. W Poradni zajmuje się diagnozą możliwości intelektualnych i trudności szkolnych dzieci i młodzieży.

Anna Manowiecka-Kulesza - Psycholog

Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS, posiada certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży. Aktualnie z trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii  MABOR o profilu integracyjnym ze szczególnym uwzględnieniem systemowej terapii rodzin oraz terapii dzieci i młodzieży. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi wieku przedszkolnym i szkolnym w placówkach oświatowych. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci wieku szkolnym oraz prowadzi terapię psychologiczną dzieci z diagnozą spektrum autyzmu.

Agnieszka Osior-Krawczyk - Psycholog

Psycholog, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończyła Program Edukacji Psychologicznej w zakresie pomocy psychologicznej w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie, kursy doskonalące „Zespół nadpobudliwości psychoruchowej – diagnoza, kompleksowe metody pracy z zachowaniami problemowymi, budowa systemu opieki.” w Centrum CBT w Warszawie, „Pomoc psychologiczna w sytuacjach kryzysowych”. Posiada uprawnienia realizatora warsztatów "Bez klapsa - jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice" Fundacji Dzieci Niczyje oraz Treningu Pewności Siebie dla dzieci – ofiar przemocy rówieśniczej (Stowarzyszenie „Bliżej Dziecka”). Ukończyła liczne szkolenia i kursy doskonalące z zakresu diagnozy i pomocy psychologicznej.

Joanna Osuch - Terapeuta Integracji Sensorycznej, Neurologopeda

Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej I i II stopnia, terapeuta integracji bilateralnej, logopeda, neurologopeda. Ukończyła pięcioletnie studia magisterskie na kierunku logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz podyplomowe studia w zakresie neurologopedii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w zakresie logopedii i integracji sensorycznej, które zdobywała w warszawskich placówkach oświatowych i medycznych. W poradni zajmuje się diagnozą i terapią dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej i terapią logopedyczną.

Katarzyna Parzonko - Psycholog

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Na tej samej uczelni ukończyła również Studium Pedagogiczne. Obecnie w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii Dzieci i Młodzieży działającej we współpracy Ośrodka Regeneracja oraz Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, na młodzieżowym oddziale leczenia nerwic w Zagórzu pod Warszawą oraz pracując w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Uczestniczy regularnie w spotkaniach, konferencjach i wykładach rozwijających kompetencje zawodowe. Pracuje pod stałą superwizją. Ceni sobie pracę w ciepłej atmosferze, opartej na relacji i zrozumieniu. W pracy z dziećmi bardzo często stosuje zabawę jako metodę terapeutyczną. W poradni zajmuje się diagnozą dzieci w wieku przedszkolnym oraz prowadzi psychoterapię dzieci i młodzieży.

Maja Pietrzak - Psycholog

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, psycholog, logopeda. Jej poszukiwania skupiają się wokół związków psychiki i ciała i ich wzajemnych oddziaływań na stopień pobudzenia i koncentracji. Jest terapeutką integracji sensorycznej (I i II stopnia), w ramach której ukończyła liczne kursy doszkalające m.in. Astronaut Training: A sound Activated Vestibular-Visual Protocol Mary J. Kawar oraz szkolenie Sensory Defensiveness Patricia and Julia Wilbarger. Posiada certyfikat terapeuty ręki (I, II i III stopień). Jest także felino- i dogoterapeutką. Ukończyła studia podyplomowe Relaksacja i joga na AWF w Warszawie. Prowadziła treningi relaksacji dla osób z trudnościami w radzeniu sobie ze stresem i bezsennością. Tarapeutka I i II stopnia biofeedback EEG, instruktorka masażu Shantala dla niemowląt i masażu Shantala Body Touch dla dzieci starszych i osób dorosłych. Jest terapeutką treningu słuchowego według metody prof. A. A. Tomatisa, Neuroflow oraz metody Warnkego. Pracowała dotychczas głównie z dziećmi z trudnościami w skupieniu uwagi i uczeniu się w prywatnych placówkach terapeutyczno - edukacyjnych. W Poradni zajmuje sie przede wszystkim diagnozą i terpią zaburzeń przetwarzania słuchowego u dzieci z trudnościami rozwojowymi oraz dysleksją.

Agnieszka Poniatowska - Psycholog

Psycholog, Pedagog specjalny, absolwentka 5-letnich studiów magisterskich z psychologii, specjalizacja: psychologia rozwojowa i wychowawcza na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych z edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) i z zaburzeniami ze spektrum autyzmu na Uczelni Nauk Społecznych. Ukończyła liczne kursy i szkolenia z zakresu diagnostyki i terapii dzieci ze spektrum autyzmu. Doświadczenie zawodowe  zdobywała w Pierwszym Terapeutycznym Przedszkolu Fundacji SYNAPSIS.  W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz prowadzi konsultacje wychowawcze dla rodziców.

Natalia Poręba - Psycholog

Psycholog, socjoterapeuta, psychoterapeuta dzieci i młodzieży, absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz Krakowskiego Centrum Psychodynamicznego. Wieloletnie doświadczenie w pracy diagnostycznej i terapeutycznej w poradniach psychologiczno – pedagogicznych, specjalistycznej poradni profilaktyczno – terapeutycznej dla dzieci i młodzieży, szpitalu oraz gabinecie prywatnym. Prowadzi spotkania indywidualne i grupowe dla dzieci, rodziców, nauczycieli oraz specjalistów, a także grupy socjoterapeutyczne i terapeutyczne dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami emocjonalnymi, grupy wsparcia dla rodziców oraz Warsztat Umiejętności Wychowawczych. Realizatorka grantu z zakresu uzależnień multimedialnych. Odbyła staż kliniczny w Instytucie Psychiatrii i Neurologii. W poradni zajmuje się diagnozą trudności szkolnych, prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz grupy socjoterapeutyczne. Pracuje pod stała superwizją.

Katarzyna Seliga - Psycholog

Psycholog, absolwentka 5 – letnich studiów magisterskich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Społeczna Psychologia Kliniczna oraz 4- letniego Studium Terapii Rodzin w Stowarzyszeniu OPTA. Ponadto ukończyła Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystania Seksualnego Dzieci w Fundacji Dzieci Niczyje. Aktualnie jest słuchaczką w Szkole Psychoterapii Par i Rodzin w Laboratorium Psychoedukacji. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi diagnozę psychologiczną, poradnictwo, a także indywidualne wsparcie psychologiczne dla dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli.

Zuzanna Siedlarek - Psycholog

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją z psychologii wychowawczej. Jest certyfikowaną trenerką Treningu Umiejętności Społecznych oraz Treningu Kontroli Złości. Doświadczenie zdobywała pracując z dziećmi, rodzicami i nauczycielami w szkołach podstawowych i przedszkolach oraz w centrum terapii dzieci. Stale rozwija swoje kompetencje zawodowe, między innymi uczestnicząc w całościowym szkoleniu psychoterapeutycznym ze szczególnym uwzględnieniem systemowej terapii rodzin oraz terapii dzieci i młodzieży w Szkole Psychoterapii MABOR.

dr hab. Natalia Siudzińska - Logopeda

Logopeda. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, doktor nauk humanistycznych, adiunkt Uniwersytetu Warszawskiego (Zakład Logopedii i Emisji Głosu). Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami mowy. Prowadzi zajęcia w Pomagisterskim Studium Logopedycznym. Główne zainteresowania: fonetyka i fonologia języka polskiego, zaburzenia mowy u dzieci z rozszczepem podniebienia i/lub wargi.

Ewa Stasiuk - Psycholog

Doświadczenie zawodowe zdobywała w Centrum Praw Kobiet w Żyrardowie, w punkcie przedszkolnym Fundacji Scholar, Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia w Pruszkowie, a także w szpitalu Magodent na oddziale onkologii. Swoje umiejętności doskonali, biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach. Pracuje jako psycholożka w szkole podstawowej, gdzie udziela wsparcia dzieciom i rodzicom, a także prowadzi zajęcia „Rozwój kompetencji społeczno-emocjonalnych”. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci w wieku wczesnoszkolnym.

Katarzyna Stawiarska - Psycholog

Absolwentka studiów psychologicznych o specjalności psychologia kliniczna w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania oraz certyfikowana terapeutka w zakresie integracji sensorycznej specjalizująca się w obszarze wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Terapeuta Treningu Słuchowego Metodą prof. A.A. Tomatisa. Absolwentka studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w ramach Wczesnej Interwencji i Wczesnego Wspomagania rozwoju dzieci w wieku 0-6 lat. Posiada interdyscyplinarne doświadczenie, które zdobywała podczas pracy w Zespołach Wczesnego Wspomagania Rozwoju, Ośrodku Interwencji Kryzysowej, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolu integracyjnym oraz terapeutycznym. Zawodowo zajmuje się diagnozą i terapią integracji sensorycznej dzieci. Pracuje również z dziećmi starszymi z zaburzeniami koncentracji uwagi, z trudnościami w nauce, z grup ryzyka - zagrożonych dysleksją, dysgrafią, a także z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (zespół Aspergera, zaburzenia ze spektrum autyzmu). Obecnie rozpoczyna 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne w podejściu humanistyczno-doświadczeniowym. W Poradni zajmuje się terapią psychologiczną dzieci objętych programem wczesnego wspomagania rozwoju.

Ewa Werner-Domagała - Psycholog

Ukończyła Psychologię ze specjalnością Wspierania Rozwoju i Kształcenia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi. Aktualnie jest słuchaczką Studium Psychoterapii w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie. W Poradni zajmuje się szeroko rozumianym wsparciem dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców. Pracuje pod stałą superwizją.

Sylwia Wiechowska - Psycholog

Pracuje z młodzieżą, młodymi dorosłymi i rodzicami w podejściu poznawczo- behawioralnym i w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach. Ukończyła szkołę trenerską Fundacji Maraton, pierwszy stopień terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach i kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w Centrum CBT. Jest certyfikowanym Trenerem programu korekcyjnego TUKA/N oraz Programu Wzmacniania Rodziny. Od początku ścieżki zawodowej związana z pracą z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem oraz młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przez kilka lat prowadziła konsultacje dla rodziców młodzieży eksperymentującej ze środkami psychoaktywnymi i grupy korekcyjne dla młodzieży eksperymentującej ze środkami psychoaktywnymi w programie TUKA/N. 

Agnieszka Wojtunik –Logopeda

Studia pierwszego stopnia ukończyła na kierunku Audiofonologia na Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy. Po ukończeniu studiów poszerzała wiedzę teoretyczną i praktyczną z badań słuchu, u dzieci w Ośrodku Audiologii i Foniatrii w Centrum Zdrowia Dziecka. Kolejny rok poszerzała wiedzę z zakresu diagnostyki i terapii całościowych zaburzeń rozwojowych u dzieci w Fundacji SYNAPSIS, gdzie brałaudział w stażu terapeutycznym i logopedycznym.Studia magisterskie ukończyła z pedagogiki o specjalności logopedia. Doświadczenie zawodowe zdobywała w przedszkolach integracyjnych, poradniach logopedycznych oraz poradniach psychologiczno – pedagogicznych.
Nieustannie rozwija swoje zainteresowania z zakresu wspomagających i alternatywnych metod komunikowania się (AAC).

GDZIE JESTEŚMY?

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem