phone ico22 858 20 29 bip

  • 4
  • 2
  • 3

Ewa Sobocka - Dyrektor Poradni 

Absolwentka Wydziału Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła też studia podyplomowe z zakresu neurologopedii, oligofrenopedagogiki, zarządzania oświatą i sztuki. Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w kierowaniu warszawską poradnią psychologiczno- pedagogiczną. Od 1 września 2016 r. koordynuje i zarządza pracą Poradni w Wilanowie. Prowadzi nadzór merytoryczny i pedagogiczny nad pracownikami. Jest przewodniczącą zespołów orzekających.. Od 2007 roku Egzaminator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie.

Anna Leszczyńska - Psycholog, wicedyrektor Poradni

Psycholog dziecięcy, terapeuta w zakresie wczesnego wspomagania dziecka. Ukończyła psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, studia podyplomowe na kierunku Wczesna Interwencja- Pomoc Dziecku i Rodzinie oraz liczne szkolenia i kursy z zakresu terapii małego dziecka. Specjalizuje się w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz wsparciu rodzin dzieci niepełnosprawnych. Prowadzi warsztaty dla rodziców i szkolenia dla specjalistów. Jest certyfikowanym terapeutą metody (Growth Through Play System) opartej na relacjach w pracy z dzieckiem autystycznym. Zajmuje się również pomocą psychologiczną dla dzieci w wieku przedszkolnym, u których obserwuje się trudności emocjonalne i społeczne. Wspiera rodziców w budowaniu prawidłowych relacji ze swoimi dziećmi.

Sylwia Zielińska - Psycholog

Psycholog, pedagog specjalny  i terapeuta integracji sensorycznej. 

Roksana Turek - Psycholog

Psycholog, psychodietetyk. Absolwentka Uniwersytetu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku: społeczna psychologia kliniczna oraz studiów podyplomowych z psychodietetyki. Wieloletni pracownik poradni psychologiczno-pedagogicznej zajmujący się diagnozą rozwoju psychofizycznego, rozwoju społeczno-emocjonalnego, ryzyka dysleksji rozwojowej, dysleksji rozwojowej i zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych. Prowadzi konsultacje wychowawcze dla rodziców. Współprowadzi zajęcia kształtujące rozwój społeczno-emocjonalny dla dzieci w wieku 7-9 lat.

Agnieszka Osior - Psycholog

Psycholog absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończyła: Program Edukacji Psychologicznej w zakresie pomocy psychologicznej w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie, kursy doskonalące „Zespół nadpobudliwości psychoruchowej – diagnoza, kompleksowe metody pracy z zachowaniami problemowymi, budowa systemu opieki.” w Centrum CBT w Warszawie, „Pomoc psychologiczna w sytuacjach kryzysowych”. Posiada uprawnienia realizatora warsztatów "Bez klapsa - jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice" Fundacji Dzieci Niczyje oraz Treningu Pewności Siebie dla dzieci – ofiar przemocy rówieśniczej (Stowarzyszenie „Bliżej Dziecka”). Ukończyła liczne szkolenia i kursy doskonalące z zakresu diagnozy i pomocy psychologicznej.

Katarzyna Seliga - Psycholog

Psycholog, absolwentka 5 – letnich studiów magisterskich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Społeczna Psychologia Kliniczna oraz 4- letniego Studium Terapii Rodzin w Stowarzyszeniu OPTA. Ponadto ukończyła Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystania Seksualnego Dzieci w Fundacji Dzieci Niczyje. Aktualnie jest słuchaczką w Szkole Psychoterapii Par i Rodzin w Laboratorium Psychoedukacji. Ma 10 - letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi diagnozę psychologiczną, poradnictwo, a także indywidualne wsparcie psychologiczne dla dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli.

Kinga Łakomiec - Psycholog 

Psychoterapeutka psychodynamiczna, z wykształcenia psycholog i kulturoznawca. Ukończyła rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne czteroletni Kurs Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Jest także absolwentką Studium Pomocy Psychologicznej przy Instytucie Psychologii Zdrowia. Pracuje jako psycholog i psychoterapeuta z pacjentami dziecięcymi, młodzieżowymi oraz dorosłymi. Swoją pracę poddaje stałej superwizji certyfikowanych superwizorów i psychoterapeutów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej. Diagnozuje również potencjał intelektualny dzieci i młodzieży. Prowadzi także Konsultacje wychowawcze dla rodziców.

Justyna Jankowska - Psycholog

Psycholog, absolwentka Społecznej Psychologii Klinicznej w warszawskiej Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – specjalizacja Stosowana Analiza Zachowania oraz Pomoc psychologiczna krzywdzonym dzieciom. Doświadczenie zawodowe zdobywała w licznych instytucjach terapeutycznych i organizacjach pozarządowych, takich jak: Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, Fundacja Dzieci Niczyje – Telefon Zaufania, Centrum Terapii i rozwoju dziecka ASYSTA, Centrum Terapii Sotis, Fundacja „Dobrze, że jesteś”, publicznych i niepublicznych przedszkolach i szkołach. Ukończyła kurs na terapeutę integracji sensorycznej (I stopnia), terapię ręki, ruch rozwijający W.Sherborne (I i II stopnia), a także liczne kursy z zakresu diagnozy i terapii dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.

Obecnie w trakcie czteroletniego szkolenia w zakresie Terapii Systemowej w OPS w Krakowie.
Prywatnie zapalona żeglarka i fotografka.

Marianna Siwiec  - Psycholog

Psycholog kliniczny, absolwentka SWPS. Terapeuta pedagogiczny. Koordynator Warszawskiej Sieci Pomocy Dzieciom. Ukończony kurs pierwszego stopnia terapii systemowej WTTS. Ukończyła szkolenie z interwencji kryzysowej. Od zawsze pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym.

Agnieszka Dobbek-Szuta - Psycholog

Absolwentka psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych z doradztwa zawodowego w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie. Członkini Zarządu Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych RP. Nieustannie rozwija swój warsztat pracy uczestnicząc w licznych konferencjach, seminariach i szkoleniach z zakresu diagnozy psychologicznej oraz poradnictwa edukacyjno-zawodowego. Pasjonuje ją praca z ludźmi, zarówno tymi młodszymi, jak i starszymi. Jej misją jest inspirowanie innych do rozwoju oraz motywowanie do osiągania celów życiowych i zawodowych.

Weronika Janiszewska-Dudzień – Pedagog specjalny

Pedagog specjalny (oligofrenopedagog), certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej I i II stopnia, terapeuta pedagogiczny. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie z nauczaniem języka polskiego. Ukończyła także podyplomowe studia w zakresie terapii pedagogicznej w Instytucie Badań Edukacyjnych oraz kurs Polskiego Języka Migowego „Równość przez komunikację” na poziomie podstawowym A1. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako pedagog specjalny w szkole z oddziałami integracyjnymi a także jako terapeuta integracji sensorycznej w poradni psychologiczno-pedagogicznej. W poradni zajmuje się terapią pedagogiczną i diagnozą dzieci objętych programem wczesnego wspomagania rozwoju.

Agnieszka Madziar-Perzyńska - Pedagog

Pedagog. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi. Ukończyła liczne kursy z zakresu diagnozy i terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży. W poradni zajmuje się diagnozą umiejętności szkolnych i terapią pedagogiczną .

 dr hab. Natalia Siudzińska - Logopeda

Logopeda. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, doktor nauk humanistycznych, adiunkt Uniwersytetu Warszawskiego (Zakład Logopedii i Emisji Głosu). Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami mowy. Prowadzi zajęcia w Pomagisterskim Studium Logopedycznym. Główne zainteresowania: fonetyka i fonologia języka polskiego, zaburzenia mowy u dzieci z rozszczepem podniebienia i/lub wargi.

Agnieszka Stefaniak - Logopeda

Logopeda, pedagog specjalny (oligofrenopedagog), pedagog wczesnoszkolny i przedszkolny. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyła kurs doskonalący z pedagogiki Marii Montessori, I stopień Integracji Sensorycznej.
Stale rozwija swój warsztat pracy logopedycznej i pedagogicznej, uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach, między innymi na temat autyzmu i niepełnosprawności intelektualnych oraz ruchowych. W pracy zwraca szczególną uwagę na to, by pomóc dziecku z wyzwaniami rozwojowymi odnaleźć się w grupie rówieśniczej. Prowadzenie zajęć z dziećmi jest dla niej ogromną radością. Podąża za potrzebami dzieci, stara się dawać im tyle ciepła i serdeczności, ile potrzebują.

Aleksandra Kosowska  - logopeda 

Ukończyła studia logopedyczne ze specjalizacją nauczycielską na Uniwersytecie Warszawskim. Bycie logopedą to nie tylko jej praca, ale i pasja. Już na początku studiów, podczas odbywania licznych praktyk i stażów zdecydowała, że w największym stopniu chciałaby się skupić na pracy terapeutycznej z dziećmi. Obecnie pracuje w szkole podstawowej Montessori im. św. Urszuli Ledóchowskiej. Jej największym logopedycznym zainteresowaniem jest dysfagia, czyli terapia połykania, jednak w swojej codziennej pracy jako logopeda zajmuje się głównie terapią logopedyczną dzieci z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy i autyzmem. W życiu kieruje się dewizą kto stoi w miejscu, ten się cofa, dlatego wciąż doskonali swój warsztat i bierze udział w licznych certyfikowanych kursach, warsztatach i szkoleniach. Prowadzone przez nią zajęcia mają być nie tylko skuteczne, ale i przyjemne, dlatego najczęściej wybieraną przez nią metodą pracy jest nauka przez zabawę. Każde zajęcia przygotowuje indywidualnie, z dużą dbałością o pozostanie w kręgach zainteresowań dziecka.

GDZIE JESTEŚMY?

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem